בנט הכריז לראשונה: "מתמודד על תפקיד ראש הממשלה"

    איתי גדסי 2 Comment on בנט הכריז לראשונה: "מתמודד על תפקיד ראש הממשלה"

    בהצהרה לתקשורת מהכנסת, יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט הצהיר כי הוא יתמודד ראש בראש מול בנימין נתניהו על הנהגת המדינה, "נתניהו עתיר זכויות; אך ברגע האמת, בזמן שהיינו צריכים אותו יותר מכול, הוא פשוט לא היה שם. עלינו להודות לו על שנים של עשיה, אך צריך להתקדם הלאה"

    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט הכריז הערב (רביעי) ממשכן הכנסת לראשונה על התמודדותו לראשות ממשלת ישראל ראש בראש מול בנימין נתניהו. בפתח ההצהרה אמר בנט, "נתניהו עתיר זכויות אך ברגע האמת, בזמן שהיינו צריכים אותו יותר מכול, הוא פשוט לא היה שם. עלינו להודות לו על שנים של עשיה, אך צריך להתקדם הלאה".

    יו"ר ימינה תקף את הממשלה הנוכחית שנמצאת בסוף דרכה ואמר, "36 שרים כיהנו בממשלה הנוכחית. ואני שואל אותם: במשבר של פעם במאה שנה, לא יכולתם להתעלות על האינטרסים שלכם לרגע אחד, ולעבוד למעננו? לעם המופלא הזה מגיע יותר".

    בנט הכריז לראשונה על עצמו כמועמד לראה"מ, "הערב, אני עומד פה בפניכם, ומודיע שאני מתמודד לתפקיד ראש ממשלת ישראל, כדי להביא סוף סוף את השינוי. כדי שלישראל תהיה מנהיגות שרואה את האזרחים ולא את עצמה".

    בנט הזכיר בנאומו את תוכניתו למיגור המגיפה, בסוף חודש מרץ, בשיא הגל הראשון, הגשתי לראש הממשלה נתניהו תכנית פעולה לאומית למלחמה בקורונה, מבלי לשתק את הכלכלה. מטרת התכנית היתה להשתלט על הקורונה באמצעות מסה של בדיקות, חקירות וטכנולוגיות, כדי שלא נצטרך להטיל סגרים כל הזמן. סגר זה הפיתרון הקל, הפיתרון של העצלנים, אבל הוא הרסני" אמר בנט.

    יו"ר ימינה האשים את ראה"מ ואמר, "לצערי נתניהו בחר לגנוז את התוכנית, ומניעיו עימו.
    וכך התגלגלנו לתוך קונספציית הסגרים הבלתי נגמרים. מי ששילם את מחיר הכישלון הם אנשים טובים כמו אברהם, איש בן 70, בעל חנות מתנות קטנה באזור המרכז, אותו פגשתי לפני מספר ימים. החנות היא מקור הפרנסה היחיד של אברהם ושל אשתו".

    בנט שב והאשים את נתניהו, "נתניהו עתיר זכויות; אך ברגע האמת, בזמן שהיינו צריכים אותו יותר מכול, הוא פשוט לא היה שם. עלינו להודות לו על שנים של עשיה, אך צריך להתקדם הלאה. זה גם לא הזמן לעוד מפלגות שקמו רק כדי להגיד "מי לא" במקום להתוות דרך של "מה כן". ישראל חייבת מנהיגות חדשה" עקץ בנט את גדעון סער.

    בנט הצהיר כי הממשלה בראשותו, "תהיה משימתית: היא תתמקד בלהשתלט על הקורונה,
    לשקם את הפרנסה, ולאחד את העם. אזמין לממשלה את כל המפלגות שבעד מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית, שמוכנות להניח לרגע בצד את המחלוקות,  כדי לחלץ את ישראל מהבוץ".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט משוגע וחסר טקט רק הליכוד ענק יביא את עם ישראל לרוגע ושלווה אמיתית